El conseller de Turisme, Carlos Delgado, confia aconseguir en dos anys la "reactivació" del turisme a les Balears duent a terme la promoció que "s'hagi de fer pensant a nous països" i emprenent un "retoc" de tot el relacionat amb l'ordenació turística. Després de presentar el programa del 50 Aniversari del Festival de Pollença, Delgado ha considerat que al sector existeix una "certa alegria" pel fet que hi hagi un Govern "compromès" amb aquesta indústria, per la qual cosa hi ha una "confiança" en el nou president de l'Executiu, José Ramón Bauzá, si bé ha advertit que "tampoc no podem fer miracles".
Carlos Delgado confia aconseguir en dos anys la “reactivació” del turisme
Preveu la promoció de les Balears a nous països si bé ha advertit que "tampoc no podem fer miracles"
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Carlos Delgado for president!!!!!!!!!
El turisme ja no té remei. La indústria ja no serà el que era i, a poc a poc, anirà a menys, especialment quan altres destinacions mediterrànies (com el nord d'Àfrica o Grècia) es recuperin.
Vendrà més turisme per veure-li la cara, que recorda la d'aquell que va dir que "una mentida repetida mil vegades es converteix en una veritat", i la bandera espanyola de Palmanova. Dos grans reclams turístics.
I si no es reactiva... sempre hi haurà algú a qui poder donar la culpa.
Carlos Delgado confia a aconseguir, no "Carlos Delgado confia en aconseguir".