Ahir, els empleats de la seu de Palma llançaren globus amb la nova imatge de l'hotelera. | M.À.C

TW
0

La seu del grup hoteler de la família Escarrer, ara ja anomenat Meliá Hotels International, acollí ahir dematí una festa amb motiu del 55è aniversari de l'empresa, que coincideix amb l'estrena de nova imatge i marca. Durant l'acte, els germans Sebastià i Gabriel Escarrer, vicepresident i conseller delegat, respectivament, assumiren el protagonisme com a símbol de relleu generacional. Tanmateix, deixaren ben clar que la nova marca té tot el suport del seu pare i fundador de la companyia, Gabriel Escarrer, "que encara és al peu del canó".

Durant el discurs, Gabriel Escarrer assegurà que ara "ens trobam a la recta final de la crisi més important del turisme", una crisi a la qual Meliá "ha fet front des de la solidesa de l'empresa familiar i sense oblidar els nostres valors". Sobre la situació de les Balears, Escarrer considerà que aquesta temporada "suposa un moment únic per mostrar la millor cara, simpatia i hospitalitat" per recuperar part dels clients perduts en els darrers anys. Així mateix, resumí les línies d'actuació del grup, entre les quals prioritzà l'expansió en mercats emergents, escoltar el client i innovar en serveis i tecnologia. L'acte finalitzà amb la tallada del pastís per part dels germans Escarrer i Joan Vives -cofundador de la companyia- i l'amollada de globus dels treballadors.