El president de la CEOE, Juan Rosell, ha dit avui que és "antiquat" lligar l'increment dels salaris a l'evolució de la inflació i ha assegurat que moltes empreses i sectors canviaran la relació d'aquesta variable en la renovació dels seus convenis col·lectius. Durant la presentació de l'informe "La competitivitat de la indústria espanyola" elaborat conjuntament per CEOE i el Cercle d'Empresaris, Rosell ha reiterat que els salaris han d'anar lligats "absolutament" a la productivitat i ha dit que la composició de l'Índex de Preus de Consum espanyol ha de reformar-se i "tecnificar-se, ja que està molt influït per l'energia i el transport". "La realitat ha d'imposar-se a la legalitat", ha postil·lat, després d'assegurar que al document de la reforma de la negociació col·lectiva que negocien amb els sindicats les empreses tindran llibertat per modificar la vinculació dels salaris a la inflació.
El president de la CEOE veu “antiquat” augmentar els sous segons l'IPC
Avui ha presentat l'informe "La competitivitat de la indústria espanyola" elaborat conjuntament amb el Cercle d'Empresaris
Madrid10/05/11 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tenen raó a la CEOE. Maleïts treballadors que només demanen pujades de sou, quins egoistes. Ni l'IPC els haurien de pujar!
Segurament seria més just que l'aument salarial tingues a veure amb la declaració d l'impost de societats de cada empresa. Aixi, empreses que presenten uns beneficis anuals del 10 o 15 per 100, el personal tingues uns auments d'acord amb aquests beneficis, ja que com empresari, amb números negatius em costa apujar l'ipc, perque encara em complica més el futur.
Si la modernitat que impulsa la CEOE (els que despedeixen als obrers són els empresaris i també els qque no generen fena) és la que es representa en els 5 milions d'aturats, només es pot parlar d'ineptitud patronal : Segurament ens aniria molt millor si es fes tot el contrari del que prediquen.