TW
0

La Federació de Comerç, Hoteleria i Turisme de CCOO ha informat avui que la companyia Hotasa continua sense pagar les nòmines de diversos treballadors de l'Hotel Beverly Playa de Peguera, amb el que ha incomplert l'acord assolit el març amb el comitè d'empresa que convoca protestes a partir de demà.

El comitè d'empresa i representants d'UGT i CCOO assoliren el passat 14 de març un acord amb la direcció de la divisió hotelera del Grup Nova Rumasa sobre els pagaments pendents de les nòmines de febrer, i avui ha informat en un comunicat que l'esmentat pacte ha estat incomplert.

La FECOHT-CCOO ha assegurat que a l'Hotel Hotasa Eurocalas -denominació jurídica de l'establiment- no s'ha abonat la nòmina de març als 7 treballadors de plantilla fixa, i en el Beverly Playa també hi ha diversos empleats que no l'han cobrat, per la qual cosa la companyia ha incomplert el compromís del director de l'establiment, Carlos Miranda, que es pagaria el 15 d'abril.

En protesta pels impagaments, el comitè d'empresa ha decidit "fer una aturada i manifestar-se davant d'ambdós hotels" a partir de demà tots els dies de 12 a 13 hores, "fins que l'empresa aboni els salaris deguts".

El sindicat CCOO ha assenyalat que estarà pendent de la pròxima obertura dels establiments "per mor de les dificultats d'abonament als proveïdors i al subministrament", ja que considera que el servei s'ha de poder prestar de la mateixa manera als clients.

D'altra banda, CCOO ha assenyalat en la nota que encara no s'ha presentat cap concurs de creditors dels 7 hotels d'Hotasa a les Balears.