La compravenda d'habitatges ha augmentat un 17,5% el gener a les Balears respecte al mateix mes de l'any anterior, fins un total de 893 operacions. Del total d'operacions, el 50,7% es van realitzar sobre habitatges usats i el 49,3% sobre immobles nous, segons informa l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
D'aquesta forma, les operacions de compravenda d'habitatges en taxa interanual sofreixen un fort augment el primer mes de l'any. Amb aquesta pujada, Balears manté la tendència a l'alça amb la que va tancar l'any 2010 (+19%) respecte a 200.
En taxa intermensual (gener sobre desembre), la compravenda d'habitatges es va disparar a l'arxipèlag un 31,1.
De les 893 operacions de compravenda d'habitatges registrats el gener, el 95,4% van ser sobre habitatge lliure i el 4,6% sobre habitatge protegit. Les transaccions per compravenda d'habitatges lliures van augmentar un 16% respecte a gener de 2010, fins a sumar 852 operacions, i les de protegit van augmentar un 57,6%, amb 41 transaccions.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.