El Ministeri de Foment proposarà a través de la Llei de Pressupostos Generals un "mecanisme corrector" per millorar l'eficiència de les subvencions al transport aeri amb l'objectiu de continuar garantint el 50 per cent d'aquesta subvenció per als residents a les Canàries, les Balears i Ceuta i Melilla, encara que fixarà un límit a la tarifa. Durant la seva compareixença en la Comissió de Foment del Congrés dels Diputats, el titular de Foment, José Blanco, ha indicat que aquest mecanisme s'articularà en l'àmbit del pla d'austeritat del seu departament, que comptarà amb 700 milions d'euros, davant els 500 milions d'euros anunciats la passada setmana, per salvar un total de 49 infraestructures. Blanco ha explicat que "s'establirà un límit a la tarifa subvencionable, de manera que una minoria, la que adquireix els bitllets més cars, no consumeixi un volum de recursos proporcionalment exagerat com ocorre en aquests moments". "No és raonable que se subvencioni el transport aeri en classe 'business'", ha apuntat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
També tenen el tren. M'agradaria saber com afecten els costs de la infraestructura, els preus de manteniment i servei a les tarifes preferent i club de renfe. Estaria molt bé saber que va costar l'AVE Sevilla - Madrid (trens inclosos) i que està costant realment el servei per poder-ho dividir pel nombre de passatgers, aquests espanyols tenen collons ni de cobrir amb les tarifes més cares. Qualque Senador o parlamentari Balear ho podria investigar.
no és raonable que es redueixi inversió en ciutadans de Balears i Canàries i s'inverteixi en qualsevol altra província...
no es raonable tampoc que a l'aeroport les companyies ens possin limits al numero de maletes o de pes i si que ho fan.......els de la peninsula agafen el cotxe carregat fins a dalt i s'en van per l'autopista pagada pels balears fins alla on volen sense cap limit de carrega.