Més de quaranta líders empresarials, financers i industrials d'Alemanya han unit les seves forces en una campanya de protesta contra les polítiques energètiques d'Angela Merkel. Ataquen especialment la possibilitat que imposi taxes sobre el combustible i l'impacte mediambiental.
El manifest, signat per la flor i la nata de l'empresariat alemany, assegura: "Una política que advoca per reorganitzar el pressupost amb nous impostos energètics bloqueja les necessàries inversions amb vista al futur". Rebutgen, doncs, qualsevol mesura que soni vagament a "ecotaxa".
Així ho avançà ahir el diari Handelsblatt, que afegeix que aquesta aliança de companyies inclou el conseller delegat del Deutsche Bank, Josef Ackermann, a més dels seus homòlegs a Bayer, BASF (Jürgen Hambrecht); i els màxims responsables dels quatre grans grups energètics del país: E.ON, RWE, Vattenfall i EnBW.
Empresaris contra Merkel per la política energètica
Signen un manifest en el qual l'adverteixen que no aprovi cap nou impost per gravar l'impacte ambiental
Berlín21/08/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.