Captar el turista britànic que compra les seves vacances en el darrer moment és l'objectiu de la campanya promocional que a final de juliol engegà la Conselleria de Turisme i Treball del Govern balear. La iniciativa disposa d'un pressupost d'1,5 milions d'euros, finançats entre les companyies, els touroperadors i el conveni firmat entre Turespaña i l'Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB). Així ho presentà ahir la consellera de Turisme i Treball, Joana Barceló, acompanyada del director general de Promoció Turística, Vicent Torres, i la gerent de l'ATB, Mar Guerrero.
La campanya vol recuperar aquest mercat, ja que, segons les dades que té el Govern, el turisme britànic ha caigut un 11% en el primer semestre de l'any en relació al mateix període de l'any passat. Aquest percentatge suposa que durant els primers sis mesos de l'any han arribat a les Balears 130.052 britànics manco. Per illes, Vicent Torres apuntà que Mallorca "n'és la més afectada". La campanya de captació de reserves de darrer minut s'ha acordat amb els principals touroperadors britànics, Thomas Cook i TUI-UK, com també amb les companyies aèries Monarch, Cosmos i Jet2.com. En concret, els acords preveuen accions a la premsa i a la ràdio britàniques; publicitat exterior a les ciutats properes als principals aeroports anglesos i a les agències de viatge, entre d'altres.
Connectivitat aèria
Tanmateix, una de les premisses per atreure turistes és garantir la connectivitat aèria. Per això, els acords amb agents i aerolínies responen a l'interès i a l'estratègia de la Conselleria de Turisme i Treball per potenciar la connectivitat aèria durant l'hivern amb els principals mercats a totes les Illes i "allargar la temporada", segons indicà Mar Guerrero. Així, Monarch s'ha compromès a mantenir durant l'hivern la seva connexió entre Mallorca i Londres i entre Menorca i Londres. Així mateix, les connexions amb Alemanya es conserven i fins i tot s'amplien aquest hivern, i s'hi sumaran també les noves connexions, que es mantindran tot l'any, amb París i diferents ciutats italianes.
1,5 milions per captar el turisme britànic de darrer moment
El Govern llança una campanya promocional en aquest mercat, que ha caigut un 11% el primer semestre de l'any
Palma05/08/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vale. Y tampoco hace falta que le dé un pastón a la feria Eurobijoux (joyas=turismo??) con sede en Menorca, ni millones al pati de sa lluna de Menorca, pero lo hace. A ver cuanta pasta va a parar a municipios menorquines. Sois todos IGUALES. TODOS.
comoorr? pero si ya hay un grupo de especialistas de microsof en el parc bit cobrando 400 mil for year haciendo un superprograma turistico de reservaspromocionandoloquesea¡¡¡