Antich i Barceló desenvoluparen ahir una jornada maratoniana de contactes amb els principals touroperadors russos que tenen relació amb les Balears. La trobada es realitza a la residència de l'ambaixador Juan Antonio March. Fruit d'aquests contactes, destinats a obrir el mercat rus, Antich escoltà molt i després anuncià la seva decisió: impulsar un conveni amb TO russos o d'altres nacionalitats que treballen a Moscou perquè promocionin l'Arxipèlag des del Bàltic fins a les estepes i des del Volga fins a Sibèria.
Rússia està cridat a ser el tercer mercat emissor de turistes després dels britànics i els alemanys. També, amb la col·laboració de Turespaña, el Govern finançarà dos becaris que treballin amb el mateix objectiu de la promoció dins Rússia. La reunió amb els empresaris russos donà fruits, sempre comptant amb una dotzena de representants d'empreses hoteleres illenques encapçalades per Pere Horrach. Però s'ha de comencar des de baix. Per exemple, en sortir de la trobada, Natalia Vorobieva, directora general del TO Natalie Tours, afirmà que "allò més important és que els russos sàpiguen que les Balears existeixen i les puguin trobar a un mapa. De moment, només una minoria ho sap i hi viatja".
Antich baralla diferets fórmules per promocionar el país. Una seria intentar entrar dins el mercat emissor amb productes audiovisuals. "Tenim moltíssims programes documentals fets per les nostres televisions i productores que hem d'intentar que tinguin sortida allà on sigui possible", digué.
"El president ha parlat poc i ha escoltat molt", indicà Natalia Vorovieva, per la qual "Mallorca i l'Arxipèlag tenen molts atractius". En el mateix sentit s'expressaren caps d'altres TO, com Elena Pescova, de VKO, i Elena Sadkova, de Neva. Així mateix, ho feren els representants de TUI, que tenen una gran implantació a Rússia. De fet, el gran competidor d'Espanya i de les Balears és ara Turquia, que atreu en l'actualitat dos milions i mig de russos.
Antich impulsa un conveni amb touroperadors russos per promocionar Balears
El Govern posarà becaris perquè treballin juntament amb Turespaña
Moscou08/06/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sense concert econòmic a Balears feim feina per a les p... CONCERT ECONÒMIC JA A LES ILLES BALEARS!