L'hivern d'enguany serà el de l'aproximació de les Illes Balears amb els Pirineus d'Aragó, ja que l'aerolínia Pyrenair començarà a operar una nova ruta per enllaçar l'aeroport de Son Sant Joan amb Osca. Aquesta ciutat es troba a les faldes de la serralada pirenaica, a tan sols una hora de les principals estacions d'esquí. La presentació d'aquesta nova ruta, ahir a Palma, no amaga la intenció de captar clients illencs per anar a gaudir de la neu. "Les nevades de les darreres dues setmanes han deixat ja una capa de neu de dos metres d'alt", explicava ahir el viceconseller de Turisme aragonès, Javier Collizo.
Tal com avançà el president de l'empresa, Hugo Puigdefábregas, Pyrenair hi ofereix dos vols setmanals: els divendres i diumenges horabaixa. Així doncs, "l'esquiador illenc podrà gaudir d'una ràpida escapada a la neu i a l'alta muntanya aprofitant el mateix cap de setmana". També ofereixen paquets que inclouen els transfer des de l'aeroport a l'hotel i els forfets per totes les jornades d'esquí. Cinc dies (313 euros) o la setmana sencera (352 euros) són les possibilitats que es podran adquirir per viatjar entre la primera setmana de gener i la darrera del febrer.
A 40 minuts de la neu
El Govern d'Aragó i l'aerolínia Pyrenair presenten la nova ruta entre Palma i Osca, que permetrà als esquiadors illencs ser a les faldes dels Pirineus en menys d'un hora
Palma04/12/09 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.