TW
0

"Palma thursday night fever", o la febre del dijous a la nit a Palma, és la nova campanya que començarà el dijous 9 de juliol a Ciutat per tal d'incentivar les compres i dinamitzar-hi el turisme fins a mitjanit. Es tracta d'una iniciativa conjunta de la Federació d'Empresaris de Comerç de les Illes Balears (Afedeco), l'Associació Empresarial de Restauració de Mallorca i l'Associació Hotelera de Palma que té el suport de les conselleries de Turisme i de Comerç, Indústria i Energia del Govern, a més de l'Ajuntament. La consellera de Comerç Francesca Vives i el conseller de Turisme Miquel van valorar positivament la iniciativa.

D'aquesta manera, Palma es mantindrà oberta al públic fins a les dotze de la nit tots els dijous dels mesos de juliol, agost i setembre per tal que "la ciutat es desperti, en lloc d'anar-se'n a dormir", tal com va assegurar el president d'Afedeco, Tomeu Servera, qui va destacar "l'acord al qual hem arribat amb el Bisbat". I és que la Catedral també serà oberta les nits dels dijous d'estiu, a més de les galeries d'art i museus, els comerços adscrits a Afedeco i tots aquells que s'hi vulguin adherir.

A fi de promocionar la iniciativa, Restauració oferirà descomptes i ofertes als clients de bars i restaurants, mentre que l'associació hotelera de Palma concedirà premis als comerços i treballadors que participin en la campanya. Així mateix, Cort ampliarà el servei d'autobusos. Per part seva, la presidenta de l'associació hotelera de Palma, Marilén Pol, va assenyalar que "es tracta d'una bona iniciativa per tal d'impulsar Palma com una destinació turística en si mateixa". En aquest sentit, totes les entitats i les institucions promotores del projecte van afirmar que és només "una primera passa" i no van descartar estendre aquesta actuació als mesos d'hivern.