Les matriculacions de cotxes a les Balears cauen un 36% l'agost
Aquesta caiguda és inferior al descens del 41,2% registrat al mercat espanyol. El retrocés més important a les Illes és en la venda de tot terrenys
Palma01/09/08 0:00
Les matriculacions de turismes i tot terrenys van registrar una caiguda del 36,1% a les Balears el passat mes d'agost, fins a situar-se a 1.620 vehicles venuts, segons dades de la Direcció General de Tràfic (DGT) facilitades a Faconauto, la federació que agrupa als 3.000 concessionaris oficials presents a Espanya.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- És el 'colmo', Pere!
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- Aquests són els talls i restriccions de trànsit que provocarà la Mallorca 312 aquest dissabte
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Esperem que caiguin un 100% i tot això guanyarem en salut. Menys cotxes, menys asfalts, més transport públic, menys C02.