Las administracions públiques deuen 223 milions als constructors
Les administracions públiques de les Balears deuen als constructors de les illes un total de 223 milions d'euros per obres públiques realitzades principalment en la passada legislatura (2003-2007), però també en l'anterior (1999-2003).
Així l'ha revelat avui el president de l'Associació de Constructors de les Illes Balears, Sebastián Pastor, després d'entrevistar-se aquest matí amb el president balear, Francesc Antich, per tractar sobre la situació per la qual travessa el sector de la construcció i immobiliari a les illes.
Segons ha declarat als periodistes, Pastor confia que abans de cap d'any el Govern balear aboni els 95 milions d'euros que deu, a la qual cosa l'executiu autonòmic s'ha compromès. La resta de deute correspon als consells insulars i als ajuntaments de l'arxipèlag.
En el cas dels municipis, Pastor s'ha referit a les “dificultats” dels ajuntaments per atendre el deute contret perquè, a causa de la debilitat del sector de la construcció, veuran disminuïts els seus ingressos.
Segons Pastor, l'associació del qual reuneix a 800 empreses, si no varia la tendència actual, el sector entrarà en període de recessió abans de cap d'any.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.