El batle de Marratxí, Jaume Llompart, ha defensat que iniciatives com aquesta ajuden als artesans del municipi. «Volem escoltar a les associacions i intentar complaure les seves necessitats, així com dinamitzar i promocionar-les».
L’esdeveniment obrirà les portes a les 10 hores amb una gran varietat de paradetes d'espelmes artesanals, roba i complements, ceràmica, mosaics, joies de plata, tricotí, artesania de fusta, decoració de resina ecològica, il·lustracions amb aquarel·les i objectes pintats a mà.
Els més petits podran gaudir d'un ampli programa d'activitats infantils: A les 10.30 començarà un conta-contes de la mà de Conte Contat, i a les 11.30 hores actuarà Matt Crosset a l’escenari principal. D'11 a 13 hores es duran a terme tallers de pinta cares i d'experimentació amb Lego, a càrrec de Robotics Balears.
La regidora de Participació Ciutadana, Nerea García, ha explicat que el mercadet d’Artetxí serà itinerant, i d'aquesta manera podrà anar passant per tots els nuclis urbans en les següents edicions.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.