El programa mostra de quina manera la mateixa idea —el retrat orquestral d’una tempesta— ha inspirat compositors de diferents èpoques musicals: Barroc, Classicisme, Romanticisme, Impressionisme i segle xx. El públic hi participarà, creant la seva pròpia tempesta sonora, i es veurà com els déus de la tempesta de diferents cultures i civilitzacions ajudaran els músics a sobreviure a l’adversitat meteorològica.
La Simfònica interpretarà fragments de la 'Simfonia núm. 6' de Beethoven, 'L’estiu' de Vivaldi, 'Guillem Tell' de Rossini, 'La mer' de Debussy, 'Peter Grimes' de Britten i 'Sota llamps i trons' de Strauss.
A més del concert familiar, l’OSIB oferirà tres funcions escolars d’aquest espectacle: el 21 de març, a les 11 hores, i 22 de març, a les 10 i 11.30 hores. Una vintena de col·legis de Mallorca i un total de 1.800 nins aproximadament gaudiran de l’espectacle.
Storm FX s’emmarca dins del programa 'Educa' de l’OSIB dirigit al públic estudiantil i familiar. Els objectius principals són acostar el contingut musical al públic infantil, impulsar l’educació musical entre la joventut, aprofundir en els coneixements musicals i facilitar l’assistència a un concert per a generar sinergies amb la societat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.