El conseller Miquel Àngel Maria, nomenat president de l’Agència Menorca Talaiòtica
El vicepresident i conseller de Cultura, Educació, Joventut i Esports, Miquel Àngel Maria, ha estat nomenat president de la nova Agència Menorca Talaiòtica. La presidenta del Consell Insular, Susana Mora, ha delegat aquesta funció en el conseller de Cultura per tenir atribuïdes les competències en matèria de patrimoni històric.
El Ple del Consell Insular de Menorca va aprovar definitivament la constitució i els estatuts de l’Agència MT en la sessió extraordinaria del passat 31 de gener, una organització especialitzada dependent del Consell Insular que entrarà en funcionament durant aquest primer semestre de l’any.
D’altra banda, se celebren les darreres reunions de la Comissió Permanent i la Comissió Assesora de la candidatura de Menorca Talaiòtica. Amb la creació de l’Agència MT, les comissions actuals desapareixen, ja que s’ha derogat el reglament pel qual es van nomenar. Les properes reunions aniran lligades a la creació dels diferents consells que conformaran l’organigrama de l’Agència MT: Consell Social, Consell Científic i, finalment, Consell Rector.
Organigrama de l’Agència Menorca Talaiòtica
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
otro chiringuito