Aquest passat dimarts es va fer al Teatre Nacional de Catalunya la gala de la 71a Festa Òmnium de les Lletres Catalanes, que va ser un clam a favor de la llengua. En el marc de la gala es varen lliurar diversos premis i es va fer l’espectacle, creat expressament per a l’ocasió, dirigit per Martí Torras Mayneris,
La impressionant improvisació de Xurí que deixà bocabadats els assistents a la Nit de Santa Llúcia
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sublim, extraordinari, gran, Mateu Xurí!
Ni paraulògic ni pardalades: Mateu Xurí!!!
Fantàstic, Mateu!! Ets un orgull per al país!!
Senzillament Mateu ets màgic en la paraula i la glosa, salut i República Països Catalans, encara que com el covit (en Corona) també tenim negacionistas, menys mal que E.R.C.
Senzillament Mateu ets màgic en la paraula i la glosa, salut i República Països Catalans, encara que com el covit (en Corona) també tenim negacionistas, menys mal que E.R.C.
Lo més gran; som països catalans...!
Enhorabona!
MERAVELLÓS
La teva actuació va ser extraordinària, Mateu. Felicitats. Cultura i Llibertat!!!