Aquest dimarts, 27 de juliol, es farà al parc Pere Pons de Vilafranca de Bonany, la presentació del llibre El conflicte lingüístic a Catalunya, el País Valencià i les illes Balears durant la Segona República'' de Daniel Escribano. Es tracta del cinquè llibre publicat a la col·lecció d'assaig editada per l'Obra Cultural Balear, 'Terra d'Argensa'.
Presentació a Vilafranca del llibre 'El conflicte lingüístic a Catalunya, el País Valencià i les illes Balears durant la Segona República'
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
SI UN DIA PERDEM LA NOSTRA LLENGUA, DESAPAREIXEREM COM A POBLE O NACIÓ. Ens cal gent compromesa i exigent !!! DEFENSEM.LA AMB TOTA LA NOSTRA FORÇA !!!