'Els dijous de Can Tàpera. Concerts a la fresca' es faran entre el 15 de juliol i el 2 de setembre

TW
0

La Fundació Sa Nostra ha anunciat aquest dimecres que entre el 15 de juliol i el 2 de setembre organitzarà vuit concerts en el marc de 'Els dijous de Can Tàpera. Concerts a la fresca'.

En una nota de premsa, la Fundació ha explicat que es tracta d'una iniciativa cultural per a aquest estiu i que alguns d'aquests concerts seran solidaris, a benefici d'entitats socials de les Balears.

L'entitat ha explicat que vol obrir Can Tàpera a la societat i continuar amb els concerts que varen fer el 2020. Sobre les formacions, ha destacat que habitualment actuen en la temporada d'hivern en el Centre de Cultura Sa Nostra de Palma.

Al juliol hi haurà tres concerts. El 15, el Cor de la Fundació Sa Nostra, a benefici de Fundació Handisport Mallorca. El 22 l'Orquestra Camerata Balear, a benefici del programa de salut mental de la Fundació Deixalles. El 29, Ben Trempats.

A l'agost tendran lloc quatre actuacions més. El 5, Rafa Ferrà, a benefici de l'Associació Zaqueo. El 12, Pablo López i Maia Planas. El 19, Maria Assumpció Janer - Arpa. El 26, 'Una vida amb els Javaloyas'.

El darrer concert serà el 2 de setembre i hi actuarà la Capella Mallorquina, a benefici de la Fundació Natzaret.