Un llibre repassa els 242 anys d'història de l'EASDIB, des dels seus inicis com a Escola de Dibuix de Palma
El llibre 'De l’Escola de Dibuix de Palma a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de les Illes Balears (1778-2020)', fa un recorregut per la història d’aquest centre docent, des de la seva creació l’any 1778 per part de la Societat Econòmica d’Amics del País del Regne de Mallorca fins als nostres dies, tot destacant la inauguració l’1 d’octubre de 1917 de la seu actual, ubicada al carrer de l’Institut Balear, número 5, de Palma. Estructurat en quatre blocs, hi trobam, entre d’altres aspectes, les impressions dels cinc darrers directors del centre, una explicació històrica dels seus 242 anys d’existència i una selecció d’imatges que representen la memòria gràfica.
També a Illes Balears
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.