La primera sessió debatrà sobre 'Solucions a la crisi de l’ecosistema musical' (16 hores), amb la idea d’aportar una visió conjunta als reptes esdevinguts de la recent pandèmia. La taula comptarà amb la presència d’Àngel Pujol (Manàngelment Musical), Ana Sancho (Blau Produccions), Josep M. Fita (Es Claustre), Joan Gregori Maria (Fira Trovam/Pro21) i Xavi Pascual (PromoArts), moderada per la periodista d’Enderrock, Helena Morèn.
El segon debat, a les 17:30 hores, tractarà sobre 'Polítiques i eines de suport institucional', amb la presència de Xavier Barceló (Tècnic de l'Àrea de Música de l'IEB), Miquel Àngel Contreras (Director General de Música i Arts Escèniques de l’Ajuntament de Palma), Xavier Cester, (Delegat de Música de l'ICEC), Marga Landete (Directora adjunta de Música i Cultura Popular Valenciana de l’Institut Valencià de Cultura) i Dani Granados (Director de Cultura Viva de l'Institut de Cultura de Barcelona). Els ponents abordaran les actuacions portades a terme per les institucions que vetlen per la cultura i la música. Moderarà la taula el director editorial del Grup Enderrock, Lluís Gendrau.
Per acabar, a la tercera sessió de les 19.00 hores es tractarà del 'Suport a la creació de músics i artistes'. El director de l’IEB, Mateu Malondra, presentarà la nova línia d’ajuts oferta per la institució aquest 2020 i comptarà amb la presència del músic valencià Pau Alabajos, el baterista català Guillem Arnedo (President de l’Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya), i els balears Baaldo, Clara Fiol (Marala) i Joana Pol (Donallop). Moderarà la taula la periodista Marta Terrasa.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.