L'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB) ha organitzat dues jornades de formació teoricopràctica destinada a fotògrafs professionals de Balears, per a ensenyar com presentar projectes fotogràfics a altres professionals en dossiers.
La Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat ha informat aquest divendres que aquests dossiers poden ser visionats de cara a festivals on l'IEB ofereix la possibilitat de participar, com són PHotoEspaña i FotoFest Paris, entre altres.
El curs de l'IEB, que s'ha impartit sota el títol 'Visionats de dossiers: com preparar i presentar el nostre treball fotogràfic', ha estat impartit pels professionals gràfics Arianna Rinaldo i Toni Amengual.
Segons l'institut balear, Arianna Rinaldo ha aportat la seva experiència des del punt de vista del professional que visiona, mentre que Toni Amengual ho ha fet des de la posició del fotògraf que presenta el seu treball.
L'IEB ofereix unes jornades de formació teoricopràctica per a fotògrafs
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.