Baaldo és una de les noves incorporacions en el panorama musical mallorquí. 'Vull ballar amb tu' és el darrer single que ha llançat el músic de Calvià.
En la seva música, combina el reggaeton amb elements folk de Mallorca, fet que fa que cridi l'atenció, ja que, es tracta d'una combinació poc coneguda. A finals d'any, Baaldo té previst llançar el seu primer disc.
Baaldo fusiona 'reggaeton' amb elements folk de Mallorca
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mem, ningú s'enfada per que mesclin la música popular amb un altra estil. Es que senzillament no hi ha res de música popular ni en questió de ritme ni en questió melòdica ni tan sols d'estil. Apart de la questió de si m'ha agradat a no (i per a que quedi clar, sí que m'ha agradat, tant com qualsevol cançó d'aquest estil), l'únic que hi ha aquí son vestits de pagesos i punto. Jo me puc vestir d'astronauta però mai aniré a sa lluna. I aquest al·lot ja pot posar vestits de pagesos que de música mallorquina res de res penlloc. Mem si es capaç de realment fer una fusió amb música del nostre folk i aquest estil més actual; estaría encantat de sentir-ho.
Endavant, m'ha agradat molt. Fer coses noves noves sempre es trencador hi té detractors que troben bony o bulla, però això és bo. Gent com na Rosalia estaria tancada dins un convent si fes cas de segons quins "puristes" del flamenc, si els hi fes cas. Innovar i ser modern té això.
Ni se tracta de si agrada o no. No se tracta de si es fusionen músiques. Es tracta de que posar-se iun vestit de pages NO es mesclar elements folk I lo de fusió de músiques, me sembla mes que evident totes les influències d’aquesta musica, aixi com evident es que de musica mallorquina i/o fins i tot Mediterrània, no n’hi ha gens.
Foto amb les dones ensenyant cuixa. Els homes ...ben vestidets... Sexisme a dojo.
a mi m'ha agradat.
Mesclar flamenc amb reggeton o amb jazz és ser artista i innovador, però quanse tracta de mesclar la nostra música popular amb un altre estil, pel gonella que quan no ve a molestar o a robar els niks a la gent, preten donar lliçons del que no sap, és un "desbarat".
Patetisme i vergonya aliena.
Posar-se un vestit d pages es mesclar elements folk? Vedell de desbarats