TW
0

Durant el primer semestre de 2019 PalmaActiva va tramitar 95 rodatges, que varen ser gestionats per Palma Film Office, oficina que depèn de la regidoria de Promoció Econòmica i Ocupació i que facilita tots els tràmits necessaris per gravar a Palma.

El tipus de rodatge per al qual hi va haver més peticions va ser el de fotografies (38), seguit de reportatges, documentals, programes de televisió i videoclips (35), espots publicitaris (20), i llargmetratges (2).

Algunes de les marques que varen seleccionar Palma per rodar els seus espots publicitaris en el primer semestre del 2019 varen ser Toyota, Instagram, Euromillons o Shell.

Rodrigo Romero, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, ha manifestat que des de l’Ajuntament «es continuarà donant tot el suport possible a Palma Film Office per la riquesa que genera per a Palma».

Des de l'Ajuntament de Palma és dóna suport a la indústria audiovisual perquè «és un focus directe i indirecte de riquesa per a l'economia local: fomenta l'ocupació, beneficia el sector serveis i exporta la imatge de la ciutat fora de les nostres fronteres, la qual cosa genera a la vegada una atracció de la inversió estrangera».