El Consell ha convocat la X edició dels Premis Mallorca de Creació Literària en les modalitats de Narrativa, Poesia i Assaig, amb una dotació de 35.000, 25.000 i 30.000 euros respectivament.
Segons ha detallat la institució insular aquest dilluns, aquest any la quantia del premi ha augmentat perquè s'inclou el cost de l'edició de l'obra premiada. D'aquesta manera, els escriptors tendran la possibilitat de publicar amb l'editorial que prefereixin, sempre complint amb una sèrie de requisits que donin a la publicació la projecció d'uns guardons com els Premis Mallorca, on es premia l'excel·lència de la producció literària en català.
Des del Consell han explicat que pròximament s'obrirà el període d'inscripció per presentar les obres en les diferents categories dels Premis Mallorca. El jurat de cadascun dels premis està format per quatre membres de «reconegut prestigi» dins de l'àmbit de la cultura de parla catalana designats pel conseller insular de Participació Ciutadana i Presidència, Jesús Jurado.
El lliurament dels premis s'inclourà dins dels actes de celebració de la Diada de Mallorca del 31 de desembre.
El Consell convoca la X edició dels Premis Mallorca de Creació Literària
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mas dinero público para "los nuestros"