L'amistat entre Picasso i Miró s'exposa a Can Prunera de Sóller
El museu Can Prunera de Sóller acollirà, per primera vegada en la història, l'exposició 'Pablo Picasso i Joan Miró, Història d'una amistat', comisariada per Joan Punyet Miró, l'exposició s'inaugurarà el 12 de maig a les 20.00 hores i es podrà veure fins al 26 de novembre.
Segons ha explicat el museu, Picasso i Miró es van conèixer a París i encara que els separaven dotze anys d'edat, en les seves vides destaquen diverses curiositats que el visitant podrà descobrir en l'exposició, de caràcter intimista i inèdita.
Objectes personals, obra gràfica, cartes, ceràmiques i altres elements reflecteixen l'amistat d'aquests dos artistes que, com s'explica al catàleg de l'exposició, «eren completament diferents com a persones i com a creadors plàstics».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.