Després d’un llarg silenci discogràfic, Victòria Maldi torna amb 'Paraules d'amor', el seu segon treball d’estudi. Produït per Tolo Servera i coproduït per ella mateixa, i amb la participació de grans músics com Joan Martorell i Emmanuel Bleuse. 'Paraules d’amor' és, com diu ella mateixa, «un regal meravellós». Un regal de 10 temes de cantautors en català. Unes cançons duites al seu terreny, cantades amb dolçor i elegància.
Les cançons que formen l'àlbum són: País Petit (Lluís Llach); Plou (Tomeu Penya); Paraules D’amor (Serrat); Camins (Sopa De Cabra); Laura (Lluís Llach); El Cant Dels Ocells (popular); Dóna’m sa Mà (Maria Del Mar Bonet); Que Tinguem Sort (Lluís Llach); Avui (Tolo Servera).
La carrera musical de Victoria Maldi comença l’any 1994 amb la incorporació al grup de música 'Sonoris Causa'. A partir d’aquí prepara temes propis i passa a ser vocalista de diferents grups musicals fins l’any 1999.
A partir de 2001 i amb Team 33, productor europeu de Modern Talking, CC Catch, entre d’altres, enregistra diferents maquetes. Una d’elles, 'Vuelan Sentimientos', va ser seleccionada per participar al Festival Internacional de la Canción de Benidorm 2004. Maldi va quedar al cinquè lloc, essent la més votada del públic, tant espanyol com llatinoamericà.
Durant l’any 2005 inicia la seva trajectòria a la televisió autonòmica IB3. En molts d’aquests programes que ha presentat, també ha cantat com 'Fent Trull', 'Queda’t amb na Victòria', 'Nit d’èxits', etc.
L'any 2007 canta a la cerimònia inaugural del Mundial de Ciclisme a Palma, interpretant la cançó de Joan Bibiloni, 'Quan es fa de nit'. Mesos més tard enregistra un tema amb Scorpions i segueix escrivint cançons, no només ella, sinó per a altres artistes.
Al 2010 participa al programa de RTVE 'Cántame cómo pasó' en el que s’elegien els protagonistes del musical de la sèrie. Victòria va quedar segona, essent la favorita i la més votada del públic durant totes les setmanes. Gràcies a aquest programa aconsegueix una beca per a estudiar a l’escola de teatre de Madrid 'ABC estudio'.
L’any 2012 publica el seu primer àlbum, 'Sigo buscando' produït per Damià i Carles Tejedor (Casa Rusa). Un disc en el que la intensitat i l’elegància es combinen de manera perfecta i equilibrada.
Al 2016, torna amb 'Paraules d’amor' Produït per ella mateixa i Tolo Servera, i amb la participació de Joan Martorell i Emmanuel Bleuse.
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
23h 35', 12-8-2016, IB3 emet, per desgràcia, una altra pel·lícula en foraster.
Mentrestant (16h, 12-8-2016), IB3 emet, per desgràcia, una altra pel·lícula en foraster.
Que tenguis molt d`èxit, Victòria! Jo el compraré, a aquest treball.