L'Orquestra Simfònica de les Illes Balears presenta aquest dissabte el seu segon concert del festival 'Estius simfònics' amb l'objectiu d'oferir una programació d'alta qualitat amb artistes nacionals i internacionals de prestigi mundial per realçar la cultura de Balears.
En aquesta ocasió, el festival comptarà amb la participació especial de la pianista Gabriela Montero, amb un programa compost pel concert per a piano del compositor noruec Eduard Grieg i la
simfonia número Quatre 'Italiana' de F. Mendelssohn; sota la direcció de Joji Hattori, així ho va informar l'Orquestra Simfònica en un comunicat.
Gabriela Montero és una de les pianistes més importants del món, en 2012 va ser guardonada amb el premi Rockefeller per la seva contribució a les arts.
El festival també tindrà la participació de Julian Rachlin (artista en residència), el tenor José Bros, el pianista Michel Camilo, entre uns altres.
La cita serà dissabte que ve, 9 de juliol, a les 21:30 hores al Castell de Bellver. Les entrades es podran comprar en el Casal Solleric, oficina de Turisme de Palma; musical Via Roma; Musicasa Conservatori i una hora abans al castell.
L'Orquestra simfònica i la pianista Gabriela Montero, junts al Castell de Bellver
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.