L'autora també ha rebut el premi de Sant Jordi de novel·la el 1967; el premi Ciutat de Palma de novel·la el 1981 o el de la Creu de Sant Jordi el 1999. | CoNCA
09/06/16 0:00
El Teatre Metropol de Tarragona ha acollit la celebració dels Premis Nacionals de Cultura 2016 que la ciutat ha celebrat amb el modernisme i l'aniversari dels 700 anys de la mort de Ramon Llull com a protagonistes.
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pareix que tenen enveja aquests que critiquen a les dones i a la literatura catalana. I si escrivint en la llengua castellana, que té més premis, més subvencions i més oportunitats no han fet res, és perquè lo seu no interessa. Quan s´és dolent, s és dolent i no val donar la culpa als altres, malgrat siguin dones que escriuen en Català..
No digueu tonterias de cotes de Dones , si li donen el Premi es per que es millor Escriptora que molts homes .. LA Cuota de Dones cuota Femenina no es respecta ni a la Politica ni el món empresarial LA DONA Que triunfa i puja no es cap cuota es per que es una Dona ques mereix esta alla un esta NO Totes les dones serien bones per fer de la cuota .. ..TAN CORRUPTA ES UN HOME CON UNA DONA . Aqui no ja cap diferencia ..Antonia Vicens es mereix els premis que li donguin per lo que a fet per la seba obre feina ben feta , no per ser Dona ...LA JANER MARIA DE LA PAU GENER La que va demanar el VOT PEL P.P. Deus dir aquesta he va anar a lis listas del P.P. ....Veus aquesta el P.P. LA VA AGAFAR CON UNA FLOR CON A DONA CON UNA CUOTA Per fer guanyar vots al Partit politic AL P.P. DE RAJOY esban a profitar de ella pero ja la debien pagar be tambe
¿Y......?
quin nivell de comentaris... "la quota femenina", "la quota catalana"... els premis sempre són polèmics perque mai tothom hi està d'acord, però mesclar això amb anti-feminisme (és a dir masclisme) i anti-catalanisme (és a dir, espanyolisme) és de molt mal gust Jess i Joan.
y la quota catalana, estos escritorzuelos no ganarían ni un concurso de redacción en un colegio decente.
Una autora sobrevalorada, com Maria Antònia Oliver, Carme i la nina Janer, però ja se sap que la quota femenina s'ha d'imposar per damunt els mèrits individuals.