L’Institut d’Estudis Baleàrics serà present a la 27a Mostra d’Igualada – Fira de Teatre Infantil i Juvenil, que té lloc entre el 7 i el 10 d’abril. En aquesta fira, l’IEB compta amb un estand a la Llotja professional, on hi haurà presència tècnica de l’IEB i la Direcció General de Cultura; a més, hi actuen dues companyies balears seleccionades per la direcció artística de la fira: Circ Bover i Théatre du Mouvement.
Théatre du Mouvement presentarà el seu espectacle ‘De nou un instant tan breu’ el dijous 7 a les 11 del matí al Teatre Municipal l’Ateneu. Per la seva banda, Circ Bover farà dues funcions de ‘Vincles’, l’espectacle que marca els deu anys de la companyia, el divendres 8 a les 18.30 h i el dissabte 9 a les 22.00 h a la plaça de Cal Font.
La tasca de l’IEB en aquesta fira, segons ha explicat la institució, té dues vessants: d’una banda, contactar amb programadors i directors d’espais escènics per presentar-los la creació que es fa a Balears i de l’altra, aprofitar aquests mateixos contactes per començar a fer difusió de Fira B!, la fira de música i arts escèniques de les Illes que se celebrarà a Mallorca entre el 29 de setembre i el 2 d’octubre d’enguany.
Aquest desplaçament s’emmarca en l’estratègia de projecció exterior de la cultura que l’IEB aplicarà a partir d’ara, que es basa en la presència a fires i festivals que resultin estratègics per als creadors de les Illes i les seves obres.
L’IEB participa en la 27a Mostra d’Igualada
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En Bauzá i el seu Govern , van donar mala premsa i mala imatge a l´Institut d´Estudis Baleàrics, que també cal dir-ho, ben gestionat, pot fer una bona feina.