Lapsus de TVE: Escorca es converteix en 'Espolla'
Aquests dies corre per la xarxa i els mòbils un vídeo divertit sobre el lapsus de TVE que, en el seu espai 'El Tiempo', va canviar el nom del municipi d'Escorca per Espolla.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'espanyolisme, de moment, està aconseguint de mantenir moltes de coses que ja haurien d'haver desaparegut. Ara mateix, per exemple, IB3 està emetent una altra pel·lícula en foraster. Encara!
L'espanyolisme, de moment, està aconseguint de mantenir moltes de coses que ja haurien d'haver desaparegut. Ara mateix, per exemple, IB3 està emetent una pel·lícula en foraster. Encara!
Albert Barniol se'n va adonar compte , segur per ser català, a sa messeta mundial cosmopolita veri chupi, ni saben on és Espolla, ni Escorca, ni n'han sentit a parlar mai, ni se'n preocuparan de saber-ho.
La censura franquista ha llegado a este periódico. La dictadura fascista coartando la libertad de expresión a emergido. Hemos vuelto a los tiempos de la coartación de la libertad de expresión. Enhorabuena Dbalears el primer periódico que coarta las libertades en un estado de derecho
Tant els catalans de la Catalunya continental com els de la insular, necessitam la independència d'Espanya i no dependre més que de nosaltres mateixos; per això fa falta una República catalana les fronteres de la qual no s'haurien de circumscriure només al Principat, sinó que haurien d'incloure, com més aviat millor, tota la nació catalana. És ben just i ens convé a tots.
aixo es una prova que necessitam la indepwndencia despaña y la dependencia de cataluña
Como si este residuo digital, restos de un papelamen que tuvo que cerrar por falta de clientes, no cometiese lapsus y faltas de ortografía. Y el que esté libre de pecado....
Porque no pedimos ayuda a cataluña? lo digo porque hay tantos catalufos defendiendo los países imaginarios de OZ, quizás nos ayudaría?..ejejej pellasos
Ara així un poc borrós, no sabia si llegia "Espolia"...
Almanco aquest presentador està amb el cul girat cap a Portugal, perquè la majoria de dones i homes del temps, se planten al mapa tapant les nostres illes, i no hi ha manera de veure les icones i per tant, quin temps farà. Sabeu si fossin icones d´impostos recaptats, no farien aquestes cosotes..