La presentació del llibre, escrit per Pere Galiana, es farà el pròxim dimarts dia 9 de novembre a les 19:00 hores al centre cultural de Can Alcover. | #LleonardMuntaner
L'escriptor Pere Galiana acaba de publicar Formentera. La vida en el passat. El llibre, editat per Lleonard Muntaner, relata l'evolució que va experimentar la pitiüsa menor durant el terç central del segle XX, amb especial referència a la Mola.
La presentació del llibre, que inclou 252 pàgines i 145 fotografies, es farà el pròxim dimarts dia 9 de novembre a les 19:00 hores al centre cultural de Can Alcover, situat al carrer de Sant Alonso, 24. La presentació anirà a càrrec de Miquel Sbert Garau, doctor en filologia catalana. A banda de l'autor del llibre també hi participarà l'editor Lleonard Muntaner.
Vida i història
A l'obra es parla de l’aprovisionament de la Mola per la mar, dels mitjans de subsistència, dels comportaments socials, de la Guerra Civil, de la base d’hidroavions de l’Estany Pudent, del camp de concentració de la Savina, de les mesures defensives durant la II Guerra Mundial, de la sanitat, de l’evolució del transport públic, de les comunicacions amb Eivissa, dels hippys, de l’arribada del turisme, de la vida en el far de la Mola i dels terrorífics efectes de les tempestes i els llamps, entre altres temes.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.