Josep Maria Cantimplora actua a Felanitx
El cantautor Josep Maria Cantimplora actuarà avui, a les 20:00 hores, a l'Ateneu de Felanitx. | Josep Maria Cantimplora
Palma/Felanitx07/12/14 0:00
El cantautor Josep Maria Cantimplora actuarà avui a l'Ateneu de Felanitx, situat al C/Zavellà, 3. El concert, que de ben segur serà festiu, reivindicatiu i ben animat, començarà a les 20 hores.
Josep Maria Cantimplora, que actua al costat de l'Orquestra Cloratita, és un dels cantautors més censurats dels darrers temps. El seu repertori musical inclou cançons reivindicatives, de marcat caire independentista, com són “Maleïda Espanya”, “Un partit anomena popular” o “Lliure”.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I això és una notícia? Quin nivell aquest diari...
¿Y quién este sujeto? Es la primera vez en mi vida que oigo hablar de él. Quizás sea conocido en su casa...
Compatriotes: Que no ens imposin, també en aquest fòrum, el LEPE (Lengua Española Propia de España...), conegut a l'Aragó amb el nom de LAPOLLA (Lengua Aragonesa Propia de Otros Lindos Lugares de Aragón...) *. Deixem sense respondre ni valorar els comentaris escrits en "la llengua cooficial distinta del català" ** i si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el foraster no és útil ni necessari o, dit d'una altra manera, no permetem que ningú -evidentment mal educat- pugui considerar el català com inútil i innecessari ni que pugui prescindir d'aquest idioma en el territori on és l'única llengua pròpia. *S'ha d'advertir que aquestes denominacions no són un menyspreu a la llengua castellana ni tampoc als espanyols en general, sinó un "homenatge" adreçat només als espanyols que, avui (7-12-2014), continuen anomenant el català com -i això no és broma- LAPAO (segons ells: Lengua Aragonesa Propia del Área Oriental). **Un altre "homenatge", aquest pic a en Rafel Bosch que va utilitzar aquesta fórmula per tal d'amagar el nom de la nostra llengua.
Fue alguien??
¿Cantimplora?
Es Jose maria cantimplora o jose maria implora? implora que vaya alguien a verlo.... excepción hecha de algun porreta pasado de costo... patético.