Imatge antiga dels Premis. | Editorial Planeta

TW
0

El jurat del LXIII Premi Planeta ha comunicat aquest dimecres la llista de les 10 novel·les finalista que optaran a guanyar aquest guardó, que es concedirà el pròxim 15 d'octubre a Barcelona, durant un sopar que tindrà lloc al Palau de Congressos de Catalunya, segons ha indicat l'editorial en un comunicat.

Els deu títols triats entre les 453 presentades són: Comiendo sonrisas a solas, de Tadea Lizarbe Horcada; La vida no regalada de Lorenzo Ametller, de Luis Cabrera Sánchez; Se llamaba Sébastien, signat sota el pseudònim Coral Teide; Donde brotan las violetas, signada pel pseudònim de Daniel de Jorge; El viaje, de Miguel Siso-Fernández; Los crímenes del cromosoma XY, signat per Eduardo Nevado; La ciudad de las tormentas, de Jesús Miguel Martínez; El 44 de la calle armonía, sota la signatura C.D. Casino; Un hombre indeciso (Doce mese en la vida de Horacio), amb el pseudònim Lares; i Alas retráctiles, d'Alfonso Pereyra.

El jurat del premi està integrat per Alberto Blecua, Fernando Delgado, Juan Eslava Galán, Pere Gimferrer, Carmen Posadas, Rosa Regàs i Emil Rosales, secretari.