Aquesta és la polèmica piulada a Twitter que va fer Juan José Tenorio, representant de Derecho a la Vida a Balears. | Twitter/dBalears

TW
7

Derecho a Vivir ha criticat aquest dissabte la celebració del Mallorca Gai Chorus Festival Andratx 2015. L'entitat conservadora ha assegurat que el PP del municipi “aposta per la discriminació en favor dels gais” promocionant un festival de corals “d'orientació homosexual”.

El festival, presentat aquesta setmana per la coral Mallorca Gais Men's Chorus, comptarà amb la participació de corals d'arreu del món. L'entitat ha asseverat que el PP d'Andratx pretén "forçar la promoció turística" del seu municipi “donant suport a l'homosexualitat i invertint en cultura d'ideologia de gènere excloent totes aquelles agrupacions de cant que no es declarin homosexuals”.

L'entitat ha reclamat a l'Ajuntament, a qui acusa de defensar la ideologia de Podem, que no financi amb doblers públics “un acte sectari i discriminatori envers el conjunt de la ciutadania” i ha exigit que es convoqui, en el seu lloc, un festival de corals de tot Mallorca.

Polèmica encesa
Però la polèmica no acaba aquí. Juan José Tenorio, representant de l'entitat ha encès Twitter amb la següent piulada “El PP @Popularsandratx monta un gueto musical de maricones i estos le escupen a la cara”. Molts comentaris van censurar la piulada que, dissabte a vespre, encara no havia estat ni retirada, ni rectificada.