La Fundació Toni Catany comença a caminar
La Fundació Toni Catany comença a caminar. Antoni Garau Vadell i Miquel Bezares Portell, en qualitat de marmessors del llegat de Toni Catany, el passat divendres i en compliment de la voluntat expressada al seu testament pel fotògraf, varen constituir davant de la notària de Llucmajor la Fundació Toni Catany, els patrons inicials de la qual acceptaren els seus càrrecs.
La documentació relativa a aquest acte de constitució serà immediatament portada al registre de fundacions de l'administració autonòmica i, una vegada inscrita, la nova entitat serà degudament i públicament presentada.
La constitució d'aquesta Fundació privada, persona jurídica que d'ara en endavant ha de representar, legítimament, l'artista tristament desaparegut el passat mes d'octubre, és un pas més, de gran importància, per a l'acompliment del somni del fotògraf llucmajorer.
Per fer efectiva una materialització completa de la voluntat de Toni Catany, els marmessors i, evidentment, la resta de membres del patronat que ens acompanyaren en l'acte de constitució, continuaran parlant, negociant i treballant amb el Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Llucmajor, institucions implicades i compromeses en el projecte d'un Centre Internacional de Fotografia des del seus inicis, perquè el resultat final sigui l'assoliment d'un espai que esdevengui, per a les Illes i per al poble de l'artista, un benefici de caràcter cultural coherent amb la importància que, per al patrimoni artístic del país, té l'obra del fotògraf llucmajorer.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.