El grup The Great Symposium Band, liderat pel jutge Pedro Barceló, aconseguí omplir el restaurant El Pesquero de Palma.

TW
3

El grup The Great Symposium Band, liderat pel jutge Pedro Barceló (veu i guitarra), aconseguí divendres a vespre omplir el restaurant El Pesquero de Palma. Més de 500 persones assistiren al concert, entre les quals Mateu Isern, batle de Palma, o el jutge José Castro.

El grup oferí versions de les cançons més conegudes dels anys 60 i 70. Interpretaren, entre d'altres, temes de Pink Floyd, The Beatles, Van Morrison o The Doors.

A banda del jutge Barceló, la formació la completen Samuel García (trompetista), Joan Cánovas (saxo), Enric Gayá (guitarra i veu), Jean Cristhophe (trombó), Pau Galiana (sota), Juan Carlos Murgui (bateria) i Ramón Caubet (teclats). El concert es va perllongar més enllà de la una de la matinada.