Francesc Anyó i Borja Penalba, en una divertida posada en escena, triomfaren amb el seu espectacle al Teatre Micalet de València. | J.L.Perales

TW
0

Estellés: De mà en mà és un espectacle on Francesc Anyó i Borja Penalba perpetren, diuen, riuen, canten, ploren i mengen els poemes del periodista i escriptor Vicent Andrés Estellés, dels més importants poetes valencians del passat segle XX i dels més reconeguts entre els que han conreat l'escriptura en el català de València.

La veu i la música vesteixen els veritables protagonistes, els versos d'Estellés. Aquesta posada en escena es presentà la passada setmana al País Valencià amb un rotund èxit de públic. Potser hi ajudà una campanya de promoció que tingué molt d’èxit a la xarxa. L’eix bàsic són una sèrie de càpsules audiovisuals on han participat desinteressadament persones molt importants del món de la cultura en la nostra llengua.

És el cas de Rosana Pastor, Manuel Molins, Amàlia Garrigós, Gemma Pasqual, Ferran Torrent, Feliu Ventura, Quimi Portet, Sergi López, Roc Casagran, Joel Joan, Anna Sahun, Atupa, Josep Manuel Casany, Paco Alegre, Pilar Almeria, Reugenio, Vicent Torrent i Manolo Miralles, entre altres.

A més d'esdevenir una bona plataforma per a la difusió de l’espectacle, amb aquestes càpsules transmeten una interpretació particular de les diferents temàtiques que conformen el poemari d’Estellés.

Per això, cada càpsula compta amb protagonistes de diferents camps i amb diferents públics, i tanquen cada una amb el lema “Estellés és…”, seguit d’un concepte o qualificatiu diferent cada pic. I és que l'obra d'Estellés dóna per fer tantes interpretacions com creadors hi ha.