TW
0

El centre cultural de Can Alcover de Palma acollirà durant el mes de juliol el cicle de teatre "Jardí desolat". Es tracta d'un projecte cooperatiu amb quatre espectacles escènics que es podran veure de franc. Durant la resta de l'estiu el cicle tindrà continuïtat a diferents municipis de Mallorca.

Les representacions es faran de dijous a diumenge a les 21h., excepte divendres i dissabte que es faran dues funcions, a les 20 h i a les 23 h. El calendari dels espectacles és el següent: Del 4 al 7 l'obra Vania, sota la direcció de Josep R. Cerdà; de l'11 al 14 Ivànov, ja no hi mosques, de Somni Productions i sota la direcció de Sergi Baos; del 18 al 21, L'espera de Valhala, dirigit per Joan Fullana i Albert Mèlich, i del 25 al 28 Una gavina, representada per Set Sibèries col·lectiu teatral.

Una de les novetats del cicle serà l'entrada de franc. No es cobrarà res per veure la funció, sinó que el públic podrà deixar a la sortida el que consideri oportú. Amb aquesta opció, anomenada taquilla inversa, els organitzadors pretén "acostar el teatre al major públic possible, de manera que el preu no sigui un inconvenient per accedir a l'oferta cultural".