El mallorquí Marcos Cabotà triomfà en el passat Festival de Màlaga amb Amigos, la seva opera prima. | T. AYUGA

TW
0

El director mallorquí Marcos Cabotà ja anuncià que tenia idees per a un nou projecte després de triomfar amb Amigos, la seva opera prima, al Festival de Màlaga i a les taquilles estatals. A poc a poc, tot es va concretant. "Les coses van lentes, però bé", assenyala Cabotà. "De moment, el guió està acabat, tot i que l'està retocant un guionista de fora, perquè estigui més d'acord amb certes exigències", explica.

Les dates per al rodatge d'aquesta nova pel·lícula van des de juliol a setembre de 2012. Encara que es tracta d'allò "ideal", pot estar sotmès a canvis. Una altra novetat que Cabotà pot avançar és que la meitat del film es rodarà a Espanya i l'altra meitat, a l'estranger. "Lluitaré molt perquè el rodatge pugui ser a Mallorca. Esper tenir l'ajuda de la Mallorca Film Commission perquè sigui així".

L'equip de rodatge serà d'àmbit internacional. "Si hi ha actors espanyols, hauran de saber anglès, perquè la pel·lícula es rodarà en aquest idioma". De moment, el film porta com a títol provisional Alone, que no en serà el nom definitiu ni molt menys. Es tracta d'una història de suspens, part de la qual passa dins un avió. "És un projecte que tenia al cap des de feia molts anys. De fet, vaig escriure el guió dins un avió abandonat que hi ha a l'aeroport de Palma".