TW
0

Obres de Santiago Rusiñol, Vicenç Rosselló, Tolo Albertí, Joan Soler i Amelia García enriqueixen des d'ahir el Museu Modernista de Can Prunera, donades per diversos artistes i col·leccionistes. Un senzill acte per formalitzar la incorporació de les peces se celebrà ahir al museu, on foren rebudes pel president de la fundació Tren de l'Art, Pere A. Serra, i el director del centre, Rogelio Araujo.

Entre les noves peces destaquen tres motlles en guix originals de l'escultor Llorenç Rosselló, que va fer servir per a les seves escultures en bronze, cedides per Heiken Bergemann, vídua d'un descendent de l'artista. També s'ha de destacar un petit dibuix de Rusiñol que representa el castell del Rei de Pollença.

De Tolo Albertí hi ha dues peces. Un collage sobre una maleta, que forma part de la col·lectiva Viatge al Paradís, i una obra sobre paper. De solleric Joan Soler, el museu incorpora l'obra Fluix III (2003), realitzada en acrílic i tècnica mixta sobre tela. Pere A. Serra destacà que "com Joan Soler, Can Prunera està obert a tots els artistes sollerics, ja que crec que tots hi haurien d'estar representats". Finalment, fou cedida una escultura d'Amelia García, Personatge, 2.