Cultura continuarà amb les inversions al Museu de Mallorca i l'Arxiu del Regne
No farà igual amb la ciutat romana de Pollèntia, la rehabilitació del Castell d'Alaró o la reforma de Can Prunera, que patiran retallades
Madrid22/12/10 0:00
La ministra de Cultura, Àngeles González-Sinde, ha manifestat aquest dimarts que el seu departament continuarà amb les inversions previstes per a la millora del Museu de Mallorca i per a la rehabilitació de l'Arxiu del Regne de Mallorca.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Segurament hi haurà pressupost per al circ esportiu que renta el cervell a la gent, perquè la rentada de cervell és prioritària en moment de crisi o d'eufòria. Pollentia , el castell d'Alaró o Bocchoris podran esperar dos mil anys més.
Estaria bé que els polític invertissin més en cultura en lloc de gastar tant de doblers amb carreteres i ciment d'això en sobra a les Illes.