TW
0

La majoria de les cadenes es bolcaren dilluns en el gran homenatge que els aficionats reteren als campions del món de futbol. Els programes previs, el recorregut del bus i la recepció al pont del Rei feren pujar les audiències de La 1, Telecinco i Cuatro, que alteraren les seves graelles per continuar amb la festa.

Amb un gran desplegament humà i tècnic, La 1 es va convertir en líder del dia amb un 19% de la quota de pantalla, per davant de Telecinco (18,1%) i Cuatro (12%), mentre que Antena 3 només aconseguí un 7,4%.

Així mateix, la cadena pública liderà les franges de migdia, horabaixa i prime time, a més de la franja de 15 a 00.30 hores, en la qual totes les cadenes emetien especials sobre la selecció, amb un 20,7% de quota de pantalla.

D'altra banda, Telecinco aconseguí un 18,1% de quota de pantalla, la segona del dia després de La 1 (19). Però el seu vertader èxit resideix en el fet que el seu especial Los héroes vuelven a casa superà la resta de les cadenes amb més de 2.867.000 espectadors i un 18% de quota de pantallla.

Per acabar, la cadena privada Cuatro, que obtingué un 12% de quota en el dia, dedicà més de 12 hores al triomf de la Roja i assolí el màxim històric de Noticias Cuatro 1 amb un 16%.