TW
0

Televisió Espanyola i Impulsa TDT treballaran juntes per tal de culminar l'encesa digital del pròxim mes de abril. El director de TVE, Santiago González, i el president d'Impulsa TDT, Eladio Gutiérrez, han firmat un acord per a l'emissió d'una campanya de Los Apagados que dóna empenta al procés de transició cap a la TDT en la seva recta final.

Quan encara falta menys d'un mes perquè culmini la transició a la Televisió Digital Terrestre, TVE i Impulsa TDT han acordat emetre als diferents canals de Televisió Espanyola una campanya explicativa de les conseqüències de l'apagada analògica a través de microespais.

A partir d'avui i fins al pròxim 30 de març, els microespais informaran sobre els canvis que els usuaris hauran de realitzar per adaptar el seu televisor.

Una campanya ja coneguda sobre una idea original de l'agència publicitària JWT DELVICO, Impulsa TDT, amb el cofinançament de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació, i el suport de l'Oficina Nacional de Transició, va llançar el passat mes de novembre una divertida campanya publicitària mitjançant la qual pretenia seduir el públic més resistent perquè passi de manera definitiva i completi la transició a la Televisió Digital Terrestre abans de l'apagada analògic final, que es produirà el proper 3 d'abril d'aquest mateix any 2010.