TW
0

"Pagar impostos també és patriota", deia José María Calleja divendres al Mirall públic d'A3TV, després de recordar les canelleres amb la bandera espanyola ("des del canell fins al colze") que lluïa sovint Arantxa Sánchez-Vicario, condemnada ara per delicte fiscal, perquè ja se sap que no hi ha res de més mengívol a les tertúlies del cor que un famós o famosa amb problemes fiscals.

Després, s'hi succeïren els programes nocturns, encapçalats pel Salva'm de Tele 5, que obria amb un mix de notícies on les tennistes es mesclaven amb les folklòriques (i això que hi ha tennistes folklòriques...) i amb Charo Reina compartint cartell amb Bárbara Rey i filla, que omplien el programa paral·lel d'A3TV. Sort que Jaime Cantizano va aclarir que "no exercim de jutges", perquè aquests programes s'enfronten per igual al delicte fiscal i als maltractaments, i algú podria sospitar-ho.

La filla de Bárbara Rey definí la confusa situació en dues potades (mentre es veien unes confuses imatges del seu pare, Àngel Cristo, maltractant, aparentment, una dona): 1. "Jo aquí em sent com a casa", i 2. "Amb els diners que trauré d'aquest programa podré pagar a Hisenda o a qui sigui...".