Amb l'òpera en cinc actes de Charles Gounod, amb llibret de Michel Carré i Jules Barbier, inspirat en el Faust de Goethe. Així és com el teatre Principal obre la XXIII Temporada d'òpera el 26 i el 28 de juny. Devers 180.000 euros han fet possible que aquesta producció del Principal aterri a Palma de mans de Pietro Rizzo i Ignacio Garcia, encarregats de la direcció musical i de l'escènica, respectivament. El Cor de la Fundació Teatre Principal i l'Orquestra Simfònica de les Balears acompanyen amb veu i música els set solistes que, vinguts d'Ìtàlia, Euskadi, Màlaga i Moscou, interpreten els personatges del clàssic de Goethe.
Un clàssic que per a l'ocasió s'ha mantingut "fidel a l'original", segons els directors. "És un espectacle tradicional amb alguna sorpresa de caire modern", indicà Rizzo. "Es tracta d'una concepció del Faust força minimalista i el treball visual, que es basa en elements escènics senzills, es comoplementa amb imatges de vídeo", assenyalà García.
Rossini i Puccini
La temporada, que haurà costat al voltant de 300.000 euros en total, es completarà el proper octubre amb Il barbiere di Siviglia, de Rossini, i per novembre amb La bohème, de Puccini.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Meam si ens fan cas els polítics i programen més òpera que fa sentir emocions...
jo vaig anar ahir a l'assaig general i sa veritat es que a mi que soc una persona que veig una opera a sa tele i cavi de canal me va agradar i vaig trobar que ses veus eran una maravella i sa posta a escena una pasada la recomen