“La multa per Son Espases és molt baixa”
La portaveu de la plataforma Salvem la Real, Aina Calafat, no troba suficient la sanció interposada pel Consell a l'Ib-salut i a la UTE
Palma28/12/08 0:00
Aina Calafat, portaveu de la plataforma Salvem la Real, considera que l’import de la multa imposada pel Consell de Mallorca a l’Ib-salut i a la UTE que construeix l’hospital de Son Espases, per iniciar les obres sense les excavacions arqueològiques prèvies, "és molt baix tenint en compte que el dany que ha causat el Govern Matas a les restes arqueològiques de Son Espases és immens".
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No m'ha sorprès gens ni mica. Quan van mal dades, pels promotors s'enten, només acaba així: una multa. El promotor ho sap i això li compensa. Finalment ni la pagaran aquesta multa perquè probablement els faran una rebaixa o el promotor farà alguna "compensació" a canvi. Hi ha hotels que han alçat plantes ilegals i cap Ajuntament els ha fet enderrocar i ara amb la benedicció de n'Antich i en Nadal seran legalitzades per sempre més. Em queda la tranquil·litat d'esperit que en aquestes darreres eleccions no vaig votar, per primera vegada en ma vida.
La vertadera multa, em sembla a mi, arribarà el dia de les el·leccions. Almanco això esper! Perquè si no es constatarà que poden actuar amb la mateixa impunitat que els demés!
A la UTE, totes les multes que calgui. Ara bé, a l'Ib-Salut, què voleu que vos digui. Tanmateix, la pagarem entre tots, em sembla un doi, un maquillatge, una expiació. De tot això hem après o, més aviat, recordat que som els ciutadans, al cap i a la fi, els qui aconseguim les fites, no el polític de torn interessat a treure'n profit. Volien la cadira a costa de la mala gestió del PP i ara que la tenen... què? En qüestió de protecció patrimonial, tot continua igual. O ara a Cort es protegeixen els béns que abans reclamaven? Torre de Son Oms, ampliació del catàleg de protecció d'edificis... Bah! Tot merda!
I què volies Aina? Els poders fàctics es donen la mà i compren polítics, jutges,capellans i qualsevol cosa que no tengui el teu valor. Perquè tu has demostrat el teu valor i els venuts en canvi no valen un cèntim d'euro per a la causa del progrés.