Aquesta vegada és el torn del Teatre Nacional Musical de Moscou de Vladimir Nazarov, que desplega la seva màgia a l’Auditòrium. Ho fa des d’ahir i fins a l’1 de setembre, i per primera vegada mostraran al públic quatre obres diferents en una mateixa gira. A més, "s’ha de destacar el fet que es duen els quatre espectacles complets, és a dir, que no han estat reduïts per fer el tour", explicà el director de la companyia, el mateix Vladimir Nazarov.
Pel que fa a l’aspecte logístic, els organitzadors destaquen la importància de poder disposar d’un teatre tan "meravellós" com és l’Auditòrium, que els permet desenvolupar la seva obra sense tenir problemes d’espai.
Les quatre obres que aquesta companyia moscovita té en cartell estan "profundament centrades en el folklore internacional": El violinista a la teulada escenifica el folklore jueu; Ala ad-din, l’oriental; Frescos russos del segle XX és una mescla de moltes cultures, com la russa o la ucraïnesa; i finalment La sireneta del bosc, que se centra en la tradició ucraïnesa.
Tot i així, i com explica el fill del director i director artístic d’Ala ad-din, Artiom Nazarov, "les obres no són espectacles sobre jueus, russos o àrabs, sinó sobre persones, perquè els problemes i sentiments que tenen (amor, desamor, gelosia, ira...) són internacionals".
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.