TW
0

Sa Taronja, sa Pobla, el Jazz Voyeur i tants i tants d’altres. El jazz està en voga a Mallorca. Tant és així, que qualsevol hora és bona per gaudir-ne. Ja sigui prop de la mar en una calorosa nit d’estiu, en un pavelló multitudinari al centre de Palma, en un petit i fosc local ple de whiskies i de cigars o davall un sol de justícia, just a l’hora que la panxa és plena i els ulls conviden a fer horeta.

I això és el que feren ahir migdia al centre cultural Sa Taronja en el II Festival de jazz que organitzen des d’aquesta entitat anditxola. Un bufet "jazzístic" a base de carn i de verdures torrades, amanides fresques per combatre la calor i la música dels sempre amens i divertits Wonderbrass.

"Hem vingut a tocar en aquesta hora tan rara, l’hora de la migdiada", confessaven des de l’escenari els músics mallorquins. Tina Horne, presidenta de l’associació cultural, explicà que "amb aquesta experiència ja tancàrem la primera edició dels concerts i n’estam satisfets", tot i ser conscients que "és agost i en aquesta hora la gent s’estima més anar a la platja". El II Festival de jazz de Sa Taronja ha dut aquest cap de setmana a Andratx un total de quatre actuacions i ha reunit devers 500 persones amb ganes de gaudir de la música i de l’estiu.