G.M. Montuïri.
La constància, el valor i l'esforç van ser les millors bases de l'equip d'Algaida que va guanyar la tercera semifinal del Gran Prix que es dugué a terme a Montuïri.
I és que els algaidins, amb 175 punts i vestits de vermell no defraudaren les desenes de veïns que s'acostaren al poble veí per animar l'equip i que veren com Algaida disputarà la gran final del Gran Prix.
En segona posició va quedar el combinat de Llubí -de verd- que va donar molta guerra però no la suficient com per arrabassar la victòria als algaidins. Amb 153 punts, els llubiners es van refermar en una gran segona plaça. De molt a prop els va seguir Santa Eugènia -vestits de groc- que, amb 150 punts, van ajustar el marcador com a tercer classificat molt competitiu.
En quarta posició van quedar els amfitrions. Montuïri -de lila- no va aconseguir estar a l'altura de la competició ni a la dels campions. Els montuïrers van aconseguir 140 punts, molt lluny d'Algaida, mentre que Inca -de taronja- defraudaren amb 102 punts.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.